خرید جم بازی فری فایر free fire

۲۸ آذر ۱۳۹۹

/

توسط مدیریت

خرید جم فری فایر

خرید جم بازی فری فایر ارزان ( خرید الماس بازی فری فایر ) و خرید افر های فری فایر free fire در اعتبار های زیر موجود می باشد :

خرید جم فری فایر با آیدی

خرید جم بازی فری فایر

بازی فری فایر، به بهترین بازی در ژانر battle royale معروف است. این بازی، فضای بسیار جذابی دارد و همین جذابیت آن است که باعث شد کاربران آن به بیش از 60 میلیون برسند. در ادامه، تمام اطلاعات مورد نیاز جهت پیشرفت سریع در این بازی ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت و به سوالاتی چون، روش های خرید جم بازی فری فایر پاسخ داده خواهد شد.

خرید الماس بازی فری فایر

مطمئنا بازی Free Fire نیازی به معرفی ندارد. این بازی که در ژانر battle royale است، در مسابقه برای بهترین بودن از کالاف دیوتی موبایل و PUBG Mobile  و لردز موبایل و براول استارز نیز پیشی گرفته است.
امتیاز این بازی در اپ استور های معروف تقریبا 4.3 است و بیش از 500 میلیون بار از Play Store دانلود شده است که در واقع رقم بالایی است. در ضمن این بازی نیز بیش از 60 میلیون کاربر دارد. در ادامه با خرید الماس بازی فری فایر و بازی فری فایر بیشتر آشنا خواهیم شد، اما ابتدا در مورد اینکه بازی های battle royale چه بازی هایی هستند، توضیح خواهیم داد.

خرید جم بازی free fire

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که Battle Royale ، نام یک فیلم ژاپنی است که در سال 2011 اکران گردید. این فیلم درباره آینده ای بود که زندگی در آن بسیار سخت است.
جایی که گروهی از دانش آموزان کلاس نهم برای زنده ماندن باید یکدیگر را بکشند. این جامعه ها و آینده های غیر واقعی به اصطلاح، dystopian یا کابوس آباد معروف و جز جاهایی است که گیمرها عاشق آنها هستند.
بنابراین به دلیل فانتزی بودن زیاد داستان، از مفهوم آن برای تولید بازی استفاده شد. که مشهورترین بازی ها در این سبک، بازی Free Fire است. در واقع این بازی ها تلاشی است برای اینکه به عنوان آخرین شخص زنده یا Last Standing Man معرفی شوید.

خرید جم برای بازی فری فایر

جم بازی فری فایر ارزان

به شکل بالا که شامل یک نقشه است، دقت کنید. محیط بازی Garena Free Fire ، همچون شکل بالا یک جزیره کوچک است. 50 بازیکن وارد جزیره می‌شود و تلاش می‌کنند آخرین بازیکن زنده باشند. جزیره از ساختمان های زیاد و گیاهان بسیار تشکیل شده است.
ساختمان ها دارای غنیمت های زیاد همچون اسلحه و زره هستند و از گیاهان نیز می‌توان جهت مخفی شدن و کمین کردن استفاده نمود. در ابتدا بازی هیچ سلاح و یا پوششی جهت حفاظت ندارید، پس مهمترین و ابتدایی ترین کار این است که برای خود اسلحه و زره مناسب پیدا کنید تا بتوانید در برابر حمله های دیگران زنده بمانید.

حالت های بازی Free Fire

Classic : تجربه استاندارد بازی که 50 بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند و یک نفر بهترین می‌شود.

Clash Squad : این حالت بازی، شامل دو تیم با حداکثر چهار بازیکن هستند که در هفت round برای پیروزی با یکدیگر مبارزه می‌کنند ، به برنده در این بازی cash یا پول تعلق می‌گیرد که می‌تواند از آن برای خرید سلاح در ابتدای هر round استفاده کند.

Rush Hour : این حالت مشابه حالت Classic است با این تفاوت که تعداد بازیکنان 20 نفر است و بازیکنانان جهت انجام بازی در یک منطقه کوچکتر قرار می‌گیرند. این حالت برای افرادی مناسب است که دوست دارند مسابقه سریعتر و زمان کمتری داشته باشد.

Kill Secured : این حالت از قالب team-deathmatch پیروی می‌کند و هدف آن کشتن تعداد افراد بیشتر از تیم رقیب است. هر بار که بازیکنی می‌میرد، برچسب dog وارد محیط بازی می‌شود.
در صورتی که این برچسب توسط تیم رقیب برداشته شود برای آنها امتیاز اضافی به همراه خواهد داشت. البته تیمی که بازیکن از آنها حذف شده است می‌تواند، برچسب را بگیرد تا امتیاز اضافی به تیم رقیب تعلق نگیرد.

Big-Head : این حالت نیز به سبک team-deathmatch است. با این تفاوت که کاراکتر ها دارای سرهای بزرگ هستند.

از حالت های گفته شده بازی در بالا فقط Classic و Clash Squad ثابت هستند و دیگر حالت ها فقط در روزهای خاص قابل دسترس هستند و اغلب با حالت های جدید دیگر نیز جایگزین می‌شوند.

خرید جم در بازی free fire

آنچه در بازی های معروف برای خرید اقلام مورد نیاز و پیشرفت سریع در بازی معمول است، تعریف یک ارز رسمی است که تمام خرید ها  با این ارز انجام می‌شوند. در بازی فری فایر این ارز Diamond یا به اصطلاح جم نام دارد و در ادامه به روش های تهیه این ارز، که آسان ترین آن خرید جم فری فایر است خواهیم پرداخت. از جم فری فایر ارزان برای خرید شخصیت ها، لباس ها، سلاح ها، پوشش ها، وسایل نقلیه و بسیاری از موارد دیگر می‌توان استفاده کرد.
البته یک روش دیگر برای به دست آوردن diamonds در حالت بازی و بدون خرید جم بازی free fire وجود دارد و آن زمانی در دسترس است که ماموریت های Elite Pass که قفل هستند را خریداری نماید.

Elite Pass چیست؟

همانگونه که قبلا گفته شد یکی از راه هایی که می‌توانید به وسیله آن جم فری فایر ارزان به دست بیاورید Elite Pass است. در این روش، کاربر ابتدا باید حساب خود را با پرداخت هزینه ای مشخص ارتقا دهد و سپس با تکمیل کردن ماموریت های روزانه و هفتگی از طریق Elite Pass ، جم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
برای خرید لول آپ پس فری فایر در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

الماس بازی فری فایر

روش های به دست آوردن Diamonds در فری فایر

سه روش برای خرید جم بازی فری فایر وجود دارد که به معرفی آنها می‌پردازیم.

Top-up

برای خرید جم بازی free fire ، بازیکنان می‌توانند به بخش Top-up بازی مراجعه نمایند و الماس های درخواستی خود را خریداری نمایند ، البته این روش برای کاربران ایرانی، تقریبا غیر قابل اجرا است چون امکان پرداخت هزینه با کارت هایی که در اختیار داریم مقدور نیست.
در این بخش بازیکنان با پرداخت تقریبا 1 دلار می‌توانند اقدام به خرید 100 جم نمایند و با پرداخت تقریبا 50 دلار می‌توانند 5600 جم خریداری نمایند.

خرید جم در بازی free fire

Weekly Offers یا پیشنهادات هفتگی

این بازی هر هفته پیشنهادات ترکیبی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. که ترکیبی از آیتم های مختلف با قیمت تخفیف خورده است. افرادی که مایل هستند وسایلی همچون اسلحه های مختلف را با جم خریداری نمایند، از Weekly Offers به شدت استقبال خواهند کرد ، در ضمن افرادی می‌توانند در این مرحله پرداخت ها را انجام دهند که حساب های بین المللی داشته باشند.

خرید جم برای بازی فری فایر

Membership یا عضویت

روش سوم برای آن دسته از کاربرانی است که از جم به صورت دائم استفاده می‌کنند. این افراد به جای خرید الماس بازی فری فایر می‌توانند یک اشتراک هفتگی و یا ماهانه برای بازی دریافت کنند.

روش خرید جم فری فایر با ایدی اینگونه است که پس از پرداخت هزینه مشخص و فعال کردن حساب، کاربر روزانه 60 جم که در مجموع برابر 420 جم است را با اشتراک هفتگی دریافت خواهد کرد.
در ضمن با عضویت ماهانه، کاربر تعداد 2000 جم برای بازی فری فایر را دریافت خواهد کرد.

اشتراک های هفتگی پس از یک هفته، به صورت خودکار تمدید می‌شوند ، علاوه بر ارزان تر بودن هزینه خرید جم بازی فری فایر در روش ایجاد حساب ، به کاربران جدید تعداد صد جم بازی فری فایر تعلق می‌گیرد و کارت عضویت S-VIP را نیز دریافت خواهند کرد.

جم فری فایر ارزان

خرید جم فری فایر ، سایت های معتبر کاملا قانونی با ارزان ترین قیمت

با توجه به سه روش گفته شده بالا، که نیاز به پرداخت های مستقیم دارند، امکان اجرای آنها برای کاربران ایرانی وجود ندارد ، از طرفی دیگر توصیه ای که دائم ارائه می‌شود این است که هرگز به خرید جم فری فایر از راه های غیر قانونی اقدام  نکنید که این روش ها تجربه بازی جذاب را از شما می‌گیرند.
کاری که باید انجام دهید این است که جهت خرید الماس بازی فری فایر و خرید لول آپ پس فری فایر به سایت های معتبر از جمله Mobogamers.ir که از ساعت 8 صبح برای ارائه بهترین خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان آماده است مراجعه کنید و جم فری فایر با ارزان ترین قیمت را خریداری نمایید.

دیدگاه ها

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد