افزایش هیجان بازی فری فایر با خرید جم فری فایر

۰۲ تیر ۱۴۰۰

/

توسط مدیریت

آموزش خرید جم فری فایر

خرید الماس فری فایر

با خرید جم فری فایر وارد مرحله جدیدی از هیجان شوید. جم یا الماس، ارز درون برنامه ای این بازی است که امکان خرید تجهیزات و پوسته های مختلفی را به شما می‌دهد. اما نکته مهم و با توجه به مشکلات پرداخت، خرید مستقیم جم با ارزان ترین قیمت است که می‌توانید با موبو گیمرز به آن دست یابید.

هیجان باری فری فایر بدون خرید جم، یکسان و یکنواخت است. اما اگر می‌خواهید هیجان بیشتری کسب کنید و در بازی با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، باید اقدام به خرید جم فری فایر نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ارزان ترین روش خرید جم و یا به اصطلاح الماس فری فایر بیشتر آشنا شوید.

خرید جم فری فایر، چرا مهم است؟

آموزش حرفه ای فری فایر

جم به این دلیل در بازی free fire مهم است، که کلیه معاملات و خرید های این بازی توسط آن انجام می‌گیرد و پول رایج درون بازی است. می‌توانید از جم برای خرید لباس ها و شخصیت های مختلف و همچنین پوشش ها و وسایل نقلیه و موارد دیگر استفاده کنید. در واقع زمانی که احساس می‌کنید به پیشرفت سریع در بازی نیاز دارید حتما باید با ما ارتباط بگیرید و با ارزان ترین قیمت خرید های خود را انجام دهید.

در ضمن می‌توان با خرید و فعالسازی Elite Pass و انجام ماموریت های به صورت منظم و تکمیل چالش های روزانه نیز جم فری فایر دریافت کنید.

شیوه خرید جم فری فایر

خرید جم فری فایر ارزان ، از طریق روش های درون برنامه ای برای کاربران ایرانی و مشکلاتی که در پرداخت وجود دارد، امکان پذیر نیست. اما به طور کلی برای خرید الماس فری فایر کافی است که به بخش Top-up مراجعه کنید و اقدام به خرید نمایید.

این یکی از روش های گفته شده است که در آن تقریبا با یک دلار می‌توانید 100 الماس خریداری نمایید.

به عکس بالا که نگاه کنید؛ خرید بسته هفتگی فری فایر که پس از Top-u قرار دارد به معنی پیشنهاد های هفتگی است که در آن علاوه بر جم به کاربران، اسلحه و یا تجهیزات دیگر نیز پیشنهاد داده می‌شود. برای خرید این پیشنهادات با ما ارتباط بگیرید و تجربه بهتری از بازی داشته باشید.

روش سوم نیز اینگونه است اینگونه است که ابتدا باید حساب خود در این بازی را با پرداخت هزینه ای فعال کنید و به صورت هفتگی و یا ماهانه جم دریافت کنید. به طور خلاصه Membership و با عضویت برای افرادی است که زیاد از جم استفاده می‌کنند و به صورت دائم به آن نیاز دارند. در این روش کاربران در عضویت هفتگی فری فایر 420 و در عضویت ماهانه 2000 جم دریافت می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربران جدید با اولین عضویت خود 100 عدد الماس نیز به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

تمام روش های گفته شده در بالا زمانی برای شما فعال خواهند بود که امکان خرید برای شما به روش مستقیم وجود داشته باشد. اما افرادی که این امکان را ندارند، برای خرید جم فری فایر با ایدی و مشاهده بهترین پیشنهاد ها در بستری زیبا در بهترین مکان هستید.

موبو گیمرز، ارائه دهنده ارزان ترین خرید های درون برنامه ای

سیاست موبو گیمرز بر ساده سازی آموزش خرید جم فری فایر و روند خرید جم فری فایر و سایر خرید های درون برنامه ای استوار است و برای همین است که از ساعت 9 صبح تا یک بامداد، جهت ارتباط  و پاسخ به سوالات شما در رابطه با خرید های درون برنامه ای حاضر هستیم. تردید نکنید و جم فری فایر را با ارزان ترین قیمت با ما خریداری کنید.

دیدگاه ها