آشنایی با ارور های بازی کالاف دیوتی موبایل

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

/

توسط مدیریت

ارور های بازی کالاف دیوتی موبایل

تقریبا 5 خرداد 1400 بود که نسخه چهارم بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل عرضه شد و کیفیت جدیدی را به بازار بازی های موبایلی اضافه کرد. اما این بازی مانند هر بازی دیگر خطاهایی دارد که ممکن تجربه بازی را برای شما خراب کند. برای آشنایی با ارور های بازی کالاف دیوتی موبایل و همچنین، ارزان ترین روش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ادامه مقاله را بخوانید.

کالاف دیوتی موبایل ، نسخه جدید و خطاهای احتمالی

مدت زیادی از انتشار فصل جدید کالاف دیوتی موبایل نمی‌گذرد؛ در حالی که در این نسخه نیز توسعه دهندگان تلاش کرده اند تا تجربه بازی بهتری را برای کاربران ارائه دهند، اما هنوز هم بازی شکل و پوسته ساده خود را حفظ کرده است. مانند هر بازی، این باری نیز error هایی دارد که ممکن است شما نیز با آنها برخورد داشته اید. برای آشنایی بیشتر با این خطاها و همچنین، آشنایی با ارزان ترین روش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ادامه مقاله را بخوانید.

کد خطا 5027 کالاف دیوتی موبایل

زمانی با این کد خطا روبرو می‌شوید که به VPN متصل باشید. این خطا،  از خطاهایی است که در نسخه اولیه بازی و نسخه بتا بوده است و اتصال به سرورهای Call of Duty Mobile را مشکل می‌کند. راه حلی که ارائه می‌شود این است که یا VPN خود را خاموش کنید و یا اینکه از VPN دیگری استفاده کنید.

مشکلات لاگین کردن به فیسبوک کالاف دیوتی 

Facebook، در حال حاضر تنها شبکه اجتماعی برای ایجاد حساب در این بازی است اما خطاهایی از عدم امکان ورود و ثبت حساب، گزارش شده است. راه حل این مشکل، پاک کردن حافظه cache و ورود به حساب Facebook خود از طریق برنامه و نه مرورگر است. البته ظاهرا دلیل این ارور استقبال گسترده کاربران از Season جدید و استفاده زیاد از این رسانه است.

کالاف دیوتی موبایل گارنا

Garena نسخه ای از بازی است که برای انتشار در جنوب شرق آسیا بومی سازی شده است و به این معنی است که وقتی در نسخه Global بازی هستید، امکان بازی و ارتباط با حریفی از نسخه Garena و برعکس وجود ندارد. پس مراقب نسخه ای که انتخاب می‌کنید، باشید.

خطای Your Friends List Is Empty یا لیست خالی دوستان

اگر این خطا را دریافت کردید و مطمئن هستید که دوستان خود را به لیست اضافه کردید. به احتمال زیاد، شما و دوستانتان از نسخه یکسانی استفاده نمی‌کنید؛ با آنها ارتباط بگیرید و مشکل را برطرف کنید.

اما اگر هنوز هم این مشکل را داشتید به حساب فیسبوک خود و بخش Apps and Websites و سپس Navigate to Active Apps and Websites بروید و اطمینان حاصل کنید که لیست دوستان شما برای نمایش در بازی فعال شده باشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از موبو گیمرز

جدا از خطاهایی که بیان کردیم، نسخه جدید که نسخه 4 این بازی است، هیجان کامل است. جایی که CP کالاف دیوتی به اولویت های هر گیمر حرفه ای تبدیل می‌شود. موبو گیمرز جایی است که برای خرید CP و همچنین خرید آفر بتل پس کالاف دیوتی موبایل باید به آن مراجعه کنید. هر آنچه نیاز دارید با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ما هدف شما از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید آفر کالاف دیوتی موبایل را می‌دانیم و به همین دلیل آن را در سریعترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت در اختیار شما در سایت موبوگیمرز قرار خواهیم داد.

دیدگاه ها